Zwroty i reklamacje
Wymiana towaru lub odstąpienie od umowy:
Przedmioty zakupione w naszym sklepie możesz wymienić lub skorzystać z prawa odstąpienia od umowy. Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Nie musisz podawać powodu, ale możesz odstąpić od umowy gdy towar jest w stanie niezmienionym. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie nie podlegają wymianie i zwrotowi.
Sposób postępowania:
- Pobierz formularz wymiany towaru / odstąpienia od umowy i poprawnie wypełnij.
- Odeślij towar w stanie nienaruszonym wraz z paragonem i formularzem na poniższy adres. Towar musisz odesłać na własny koszt. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!
BIG CARDS sp.z o.o.
Piotra Skargi 22
50-082 Wrocław - Maksymalnie w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru zwrócimy Twoje pieniądze lub wyślemy nowy produkt – zazwyczaj robimy to w ciągu 2-5 dni roboczych. W przypadku wymiany musisz pokryć koszty ponownej wysyłki.
Reklamacja:
Gdyby w trakcie użytkowania okazało się, że towar uległ uszkodzeniu, awarii itp. to podlega to reklamacji. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją jeden rok (1) i masz pełne prawo, aby wadliwe towary wymienić na nowe lub otrzymać zwrot pieniędzy. Proszę pamiętać, że zabrudzenia i uszkodzenia powstałe w skutek mechaniczny czy też upadek nie podlegają gwarancji.
Sposób postępowania:
- Pobierz formularz reklamacji i poprawnie wypełnij.
- Odeślij towar wraz z paragonem i formularzem zwrotu na adres siedziby sklepu. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!
BIG CARDS sp.z o.o.
Piotra Skargi 22
50-082 Wrocław - Maksymalnie w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru otrzymasz odpowiedź – zazwyczaj w ciągu 2-5 dni roboczych.