Zwroty i reklamacje

Wymiana towaru lub odstąpienie od umowy:

Przedmioty zakupione w naszym sklepie możesz wymienić lub skorzystać z prawa odstąpienia od umowy. Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Nie musisz podawać powodu, ale możesz odstąpić od umowy gdy towar jest w stanie niezmienionym. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie nie podlegają wymianie i zwrotowi.

Sposób postępowania:

  1. Pobierz formularz wymiany towaru / odstąpienia od umowy i poprawnie wypełnij.
  2. Odeślij towar w stanie nienaruszonym wraz z paragonem i formularzem na poniższy adres. Towar musisz odesłać na własny koszt. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!
    BIG CARDS sp.z o.o.
    Piotra Skargi 22
    50-082 Wrocław
  3. Maksymalnie w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru zwrócimy Twoje pieniądze lub wyślemy nowy produkt – zazwyczaj robimy to w ciągu 2-5 dni roboczych. W przypadku wymiany musisz pokryć koszty ponownej wysyłki.

Reklamacja:

Gdyby w trakcie użytkowania okazało się, że towar uległ uszkodzeniu, awarii itp. to podlega to reklamacji. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją jeden rok (1) i masz pełne prawo, aby wadliwe towary wymienić na nowe lub otrzymać zwrot pieniędzy. Proszę pamiętać, że zabrudzenia i uszkodzenia powstałe w skutek mechaniczny czy też upadek nie podlegają gwarancji.

Sposób postępowania:

  1. Pobierz formularz reklamacji i poprawnie wypełnij.
  2. Odeślij towar wraz z paragonem i formularzem zwrotu na adres siedziby sklepu. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!
    BIG CARDS sp.z o.o.
    Piotra Skargi 22
    50-082 Wrocław

  3. Maksymalnie w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru otrzymasz odpowiedź – zazwyczaj w ciągu 2-5 dni roboczych. 

Pliki do pobrania:

Ta strona do poprawnego działania i funkcjonowania wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz pliki Cookies na stronie naszej Polityki prywatności.