FAQ
Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?
Tak, należy podać dane firmy wraz z numerem NIP podczas finalizacji zamówienia.
Czy Big Cards to oficjalny dystrybutor?
Tak, Big Cards, to oficjalny dystrybutor marki TOPPS oraz reseller marek Panini, Ultra pro i innych.
Czy wszystkie boxy są nowe/zafoliowane i w 100% oryginalne?
Tak, wszystkie nasze produkty pochodzą od producentów/oficjalnych dystrybutorów i są 100% oryginane oraz zapakowane fabrycznie (zafoliowane)
Jak długo potrwa realizacja mojego zamówienia?
Zamówienia wysyłamy następnego dnia roboczego po otrzymaniu płatności dostawy w zależności od metody dostawy to 1-2 dni robocze. Szczegółowe informację na temat wysyłek znajdziesz TUTAJ.
Mój produkt dotarł zniszczony. Co mam zrobić?
Przepraszamy, że twój przedmiot jest uszkodzony. Możesz skontaktować się z nami drogą mailową, a my rozwiążemy twój problem jak najszybciej. Prosimy, nie odsyłaj uszkodzonych przedmiotów do nas, zanim się z nami nie skonsultujesz.
Co to są Break’i?
Break to świetny sposób na kolekcjonowanie kart.
Wystarczy, że wybierzesz swojego ulubionego zawodnika, drużynę albo losową paczkę z box’a i zobacz, jak na żywo otwieramy wszystkie paczki, abyś mógł zobaczyć, co udało ci się wylosować. „Break” to fantastyczny sposób na zapoznanie się z nowymi produktami oraz rozbudowę swojej kolekcji. Zobacz więcej TUTAJ.
Czy mogę zwrócić kartę z Break’a?
Zwroty kart z break’ów nie będą przyjmowane.
Jak mogę zwrócić produkt?
Instrukcja zwrotów oraz reklamacji znajdziesz TUTAJ.
Co to jest Pre-order?
Pre-order to produkt przedpremierowy, który możesz zamówić wcześniej aby otrzymać go w dniu premiery. Daty premier produktów w pre-orderze są podane na karcie produktu.